لوگوی سیپان هولدینگ
شرکت های زیرمجموعه

شرکت های زیرمجموعه

نفتان سانیار

نفتان سانیار

سالیان متمادی خمیر کبالت پراکسید برای مصرف کنندگان ایرانی وارد میشد تا توسط آنها تهیه شود.

شرکت پتروپلیمر واقع در اصفهان – که بدون اغراق میتوان آن را قطب صنعتی ایران نامید، در آن زمان اساسی پا به عرصه وجود گذاشت.

تولید خمیر کبالت و بنزوئیل پراکسید یک اصل خدماتی برجسته بود که یک تولید کننده میتوانست آن را تشخیص دهد و پتروپلیمر در آن دوره زمانی گیج کننده در صنعت سنگ این کار را به طور بی عیب و نفص انجام داد.

اکنون 10 سال است که پتروپلیمر با تولید خمیر بنزوئیل پراکسید 250 در سال و اکتوات کبالت 150 تن در بازار عرضه شده است و درحال حاضر مقیاسی در بازار داخلی رزین است.

محصولات با کیفیت بالا، خدمات مشتری مداری درخشان در کنار دستاورد های دانش بومی، مواردی هستند که با توجه به تجربه و خرد ارزشمند شرکت پتروپلیمر، از این شرکت درخواست حمایت از آنها جهت راه اندازی کارخانه هایشان میکنند.

ایمیل: Sanaftan@gmail.com
شرکت مارینا مروارید ماندگار

شرکت مارینا مروارید ماندگار

شركت مارینا مروارید ماندگار (تاسیس ۱۳۹۶) پا به عرصه خدمات تخلیه و بارگیری محمولات بندری نهاده هم اكنون نیز در بندر عسلویه، منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی ( بندرعباس ) فعالیت های بندری خود را مبتنی بر تجربیات موفق و متناسب با نیازهای متغیر و روزافزون این صنعت در راستای توسعه پایدار، عینیت و استمرار بخشیده است. شركت مارینا مروارید ماندگار خدمات بندری بسیاری انجام می دهد كه از آن میان می توان به موارد زیر اشاره داشت: عملیات تخلیه و بارگیری محموله های كشتیهای تجاری اعم از كالاهای عمومی، كانتینر، فله خشك و فله مایع، نگلات سنگین و كالاهای پروژه ای ،مدیریت بنادر، دوبه كاری ، احداث و اداره ترمینالهای كانتینری ،استریپ و استافینگ ،انبارداری ،بارشماری و بارنویسی، خدمات گمركی و ترخیص كالا ، حفاظت كالاهای صادراتی، كلیه خدمات بندری بر اساس قوانین جاری كشور. اصلی ترین عملیات شركت در سنوات گذشته تخلیه و بارگیری كالاهای عمومی، خطرناک و متفرقه می باشد كه عمدتا در بنادر عسلویه و منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی (بندرعباس) انجام شده است.

ایمیل: marina.morvarid.mandegar@gmail.com
آرون صنعت سپاهان

آرون صنعت سپاهان

شرکت صنعتی آرون صنعت از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. در طول این سالها پروژه های چالش برانگیز و تخصصی زیادی توسط تیم ما انجام شده، که مهارت و تجربه ما را در طراحی، اجرا و مدیریت پروژه های صنعتی و ارائه راهکار های فنی افزایش داده است. در حال حاضر شرکت آرون صنعت به عنوان یکی از پیمانکاران پروژه های صنعتی نقش مهمی را ایفا میکند و در زمینه مدیریت پروژه های عمرانی خدمات گسترده ای ارائه میدهد.

ایمیل: info@aroonsanat.com
آریا صنعت

آریا صنعت

شركت آرنیکا پلاست ارائه کننده تخصـصی خدمات مهندسی طراحی و تولید مخزن پلی اتیلن، ساخت مخزن پلی اتیلن و اجرای دسـتگاه تولید مخزن پلی اتیلن, جوشکاری مخازن پلی اتیلن و ترمیم مخازن پلی اتیلن، میکسـر صنعتی, قالب مخازن پلی اتیلن و ساپورت مخازن پلی اتیلن, دستگاه روتیشـنال مولدینگ, پکیج دوزینگ پمپ, اجرای پایپینگ صنعتی PVC U می باشد. میکسـر مخازن پلی اتیلن, فروش اتصـالات و ابزار دقیق مخزن پلی اتیلن, فروش میکسـر ته قیفی مخازن پلی اتیلن, قیمت میکسـر عمودی مخازن پلی اتیلن, میکسـر مخزن پلی اتیلن, میکسـر آزمایشـگاهی پلی اتیلن, سایر میکســر های مخازن پلی اتیلن, قیمت طراحی و ساخت پره میکسر پلی اتیلن, جوشکاری و ترمیم انواع مخازن پلی اتیلن, قیمت فروش مخازن پلی اتیلن, ساخت قالب مخزن پلی اتیلن,پایه و ساپورت مخازن, ساخت وان پلی اتیلن, مخزن فاضلابی و سپتیک پلی اتیلن, نصب اتصــالات فلنجی و فیتینگ مخازن, لول سنج و شلنگ تراز, نصــب مخزن پلی اتیلن بصــورت ظروف مرتبط, روش نصــب صحیح مخازن پلی اتیلن, قیمت الکترو موتور و گیربکس میکســر پلی اتیلن, میکســر و پکیج تزریق پلی اتیلن, فروش اینورتور تنظیم دور میکسر و بازديدهای دوره ای از واحد های اجرايی می نمايد تا ضمن بررسی و بازبينی واحد مورد نظر خدمات مورد نياز ارائه گردد .

ایمیل: arnikaplast@gmail.com
بازرگانی اتیکن

بازرگانی اتیکن

شرکت بازرگانی اتکین گروپ با مدیریت آقای وحید عنقایی به منظور تسهیل درصادرات و واردات آهن آلات واستیل در کشور ترکیه تاسیس شد تا مرجعی معتبر جهت تامین وفروش محصولات در این زمینه باشد.

ایمیل: info@etkingroup.com.tr
شرکت سریع کارن هرمز

شرکت سریع کارن هرمز

تخلیه و بارگیری مواد معدنی و فله بار،جامبو بکس،استریپ و استافینگ ،تیم خنکاری با۱۵سال سابقه فعالیت در بندر .شهید رجایی