لوگوی سیپان هولدینگ
شرکت های زیرمجموعه

شرکت های زیرمجموعه

نفتان سانیار

نفتان سانیار

سالیان متمادی خمیر کبالت پراکسید برای مصرف کنندگان ایرانی وارد میشد تا توسط آنها تهیه شود.

شرکت پتروپلیمر واقع در اصفهان – که بدون اغراق میتوان آن را قطب صنعتی ایران نامید، در آن زمان اساسی پا به عرصه وجود گذاشت.

تولید خمیر کبالت و بنزوئیل پراکسید یک اصل خدماتی برجسته بود که یک تولید کننده میتوانست آن را تشخیص دهد و پتروپلیمر در آن دوره زمانی گیج کننده در صنعت سنگ این کار را به طور بی عیب و نفص انجام داد.

اکنون 10 سال است که پتروپلیمر با تولید خمیر بنزوئیل پراکسید 250 در سال و اکتوات کبالت 150 تن در بازار عرضه شده است و درحال حاضر مقیاسی در بازار داخلی رزین است.

محصولات با کیفیت بالا، خدمات مشتری مداری درخشان در کنار دستاورد های دانش بومی، مواردی هستند که با توجه به تجربه و خرد ارزشمند شرکت پتروپلیمر، از این شرکت درخواست حمایت از آنها جهت راه اندازی کارخانه هایشان میکنند.

ایمیل: Sanaftan@gmail.com
شرکت مارینا مروارید ماندگار

شرکت مارینا مروارید ماندگار

شركت مارینا مروارید ماندگار (تاسیس ۱۳۹۶) پا به عرصه خدمات تخلیه و بارگیری محمولات بندری نهاده هم اكنون نیز در بندر عسلویه، منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی ( بندرعباس ) فعالیت های بندری خود را مبتنی بر تجربیات موفق و متناسب با نیازهای متغیر و روزافزون این صنعت در راستای توسعه پایدار، عینیت و استمرار بخشیده است. شركت مارینا مروارید ماندگار خدمات بندری بسیاری انجام می دهد كه از آن میان می توان به موارد زیر اشاره داشت: عملیات تخلیه و بارگیری محموله های كشتیهای تجاری اعم از كالاهای عمومی، كانتینر، فله خشك و فله مایع، نگلات سنگین و كالاهای پروژه ای ،مدیریت بنادر، دوبه كاری ، احداث و اداره ترمینالهای كانتینری ،استریپ و استافینگ ،انبارداری ،بارشماری و بارنویسی، خدمات گمركی و ترخیص كالا ، حفاظت كالاهای صادراتی، كلیه خدمات بندری بر اساس قوانین جاری كشور. اصلی ترین عملیات شركت در سنوات گذشته تخلیه و بارگیری كالاهای عمومی، خطرناک و متفرقه می باشد كه عمدتا در بنادر عسلویه و منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی (بندرعباس) انجام شده است.

ایمیل: marina.morvarid.mandegar@gmail.com